Back on track.. =)


B-girl is back on track my friends! Haft ett berg och dalbana till helg med en massa kul och en massa funderingar. I lördags blev det shopping med min underbara kusin från Örebro som var på besök över dagen. Vi tramsade runt i stan och hade det rätt mysigt måste jag säga trots snöstormen som härjade här i sthlm. Söndagen gick åt till att plugga samt myspys med familjen i Uppsala. Jag fick även många gamla minnen på besök som ställe till det för mig. Händer ibland att jag känner mig lite lost och nere men jag brukar resa mig lite starkare varje gång när allt försvinner igen.

Livet är inte alltid lätt att leva och ibland händer det att man hamnar i en svacka men då är det underbart att ha sina vänner hos sig. Haft många vänner och förlorat många vänner under mina 25 år som jag har levt men en vän som Anuja finner man sällan. Du är en sann vän och min inspiration i livet. Visst är du några år yngre än mig men de inget jag känner av. Jag tror inte att jag skulle ha lyckats komma så här långt i livet utan dig och ditt stöd. Du har alltid funnits där för mig och ställt upp för mig när jag har behövt det. Jag tänker inte tacka dig, för det skulle vara en förolämpning mot vår vänskap i mina ögon men du ska veta gumman att du kommer alltid finna mig vid din sida, no matter what!! Love u my angel.. <3
 
Idag och några dagar framåt kommer att spenderas på campus tillsammans med Anu banu. Vi kommer köra uppsats maraton och jag känner mig så taggad efter ett positivt mail från vår handledare. Med lite tur och slit så kommer jag och Anu ro hem det här.
Uppdaterar mer imorn för nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Sköt om er mina vänner, love u all!!

Xoxo B 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback