My passion in life!!


I'm a girl with many passions men två av dem är min stora kärlek till smycken (speciellt stora örhängen) och väskor. Spelar ingen roll hur många jag köper eller hur många jag har så kommer mitt begär aldrig att avta!! Det liksom kliar i mina fingrar när jag ser en väska eller ett smycke som faller mig i smaken och kliandet slutar inte tills jag har fått det jag vill ha. När jag var yngre så var jag nästan nöjd med allt som jag fick tag på, hade inga speciella krav förutom att jag skulle tycka om det självklart. Men med åldern har mitt "från att vara nöjd med allt" gått över lite till att gilla några utvalda märken, främst när det kommer till väskor.

 Det började lite försiktigt med några Guess väskor men övergick senare till DKNY. Jag bara älskar Donna Karen väskor, designmässigt är dem hur stilrena som helst och prismässigt får man en jädrans bra väska med hög kvalitet utan att man blir ruinerad på köpet.

I dagsläget är jag en stolt ägare av fem DKNY väskor och två plånböcker. Mitt senaste köp gjorde jag häromdagen när jag skrev inlägget om att det pirrade i min mage. Jag var i behov av en väska i lite större modell och blev överlycklig när jag hittade en som jag gillade. När jag har köpt mina väskor har jag alltid försökt att köpa dem så olika som möjligt från varandra för att få till en kollektion som täcker allt . Just nu är jag ganska nöjd med min lilla uppsättning och det kommer nog dröja ett bra tag tills jag funderar på att köpa en ny. I hope so i alla fall.. :p


Mina älsklingar.. <3




Sen så har vi min smyckeskollektion som jag försöker att kontrollera så gott jag kan. Jag har nästan ingen plats kvar för fler smycken men ändå slutar jag inte att köpa, kanske är lite av en dålig egenskap som jag har men som tjej kan man väl aldrig ha för mycke smycken, eller hur? Nee men skämt åsido så köper jag inte lika mycket som förut. Jag har börjat köra en inre dialog med mig själv när jag blir lite köpsugen och frågar mig själv om jag egentligen behöver ett till par örhängen när jag redan har såå många liggandes hemma. Oftast brukar jag lägga undan nu, till skillnad från förr men ibland så går det bara inte. Jag försöker i alla fall och det är tanken som räknas!!

Love B


Några örhängen


       

Kommentarer
Postat av: Carra

Men man vill ju se en bild av din nya väska, e det den bakom??

2010-12-05 @ 13:09:48
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: B

du får se den nästa gång vi träffas.. =)

2010-12-09 @ 01:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback