Utvilad


Efter 10 timmars sömn känner jag mig mer än utvilad. Så skönt att få sova ut utan att känna av någon stress. Fredagskvällen hemma hos Raveendrans bestod av myspys med familjen och film. Efter mycket letande blev det Astro boy (tecknad film) för Anus lillebrors skull men den kollade vi inte länge på utan det blev Anjaana Anjaani. En bollywood film med Ranbir Kapoor och Priyanka Chopra. Jag somnade under filmen så missade en hel del utav den men det lilla jag såg verkade bra. Får kolla om den igen någon annan gång.

Är hemma hos mina föräldrar nu, det råder totalt kaos här. Pappa åker till Bangladesh imorn så idag blir det sista minuten shopping och packning. Är lite avis på honom, vill också åka till Bangladesh och lämna vintern här. Man hamnar i en helt annan värld när man åker ner dit. Det finns inte någon stress eller sysslor som måste göras. Allt man gör är att umgås med släktingar, äter goood mat och shoppar. Ett perfekt avkopplingsställe där jag trivs som bäst. Nu måste jag springa innan min mamma får ett av hennes ”stressattack”. Hörs senare.. !!

Love B  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback