Första advent


Då var det åter dags för första advent. Måste nog säga att 2010 har runnit iväg lite för snabbt men det sägs att tiden rinner iväg fort när man har haft roligt. 2010 har varit ett händelserikt år för mig och för många i min närmaste krets, en berg o dalbana som jag kommer återkomma till senare. Åter till advent, jag har då aldrig varit en riktig julmänniska och kommer nog aldrig bli det. Men jag gillar konceptet som finns. Det är så mysigt med alla adventljus som kommer fram och den enorma glädjen som sprids mellan människor.. =)

För min del blir det en vanlig städdag med plock och en runda ner till tvättstugan. Ska strax upp och kila iväg till mina föräldrar. Har inte varit där eller träffat någon av dem på en HEL vecka. Måste nästan vara en mini rekord. Min familj för mig betyder allt, utan dem skulle jag gå under. Har världens underbaraste föräldrar och två knasbollar till systrar. Pappa ringde igår kväll och undrade om jag var okej då de inte är likt mig att jag inte hör av mig eller hälsar på dem nästan varannan dag. Han avslutade samtalet med att bjuda in mig och Rudy till en familjemiddag och en hjälpande hand i tvättstugan. Så även om jag inte firar jul och advent så blir det ändå en gathering med familjen. Ha en underbar första advent mina vänner och se till att umgås med familjen. 

Love B      

Kommentarer
Postat av: Diana

kansbollar??:P

2010-11-28 @ 15:45:46
Postat av: Diana

knasbollar*

2010-11-28 @ 15:45:57
Postat av: Carra

Mysigt gumman, jag har ätit massa lussebullar och annat gott. Jul handlar inte om jesus och allt det där, jul för mig e om familjen och det e juh det som du gjort...jättemysigt lät det =) Tänk vad glad du ska vara, du har din familj nära dig. Det är guld.

2010-11-29 @ 00:32:43
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: B

@ diddii, ja knasbollar.. halvfriska som ni är.. =)



@ juthi, oo nu blev jag sugen på lussebullar. nee julen för mig i år har blivit en stor mysfaktor. tro mig gumman jag känner mig verkligen blessed som har min familj hos mig.

2010-11-29 @ 07:15:48
Postat av: diddii

vad snällt..=)

2010-11-29 @ 17:04:48
URL: http://diddiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback