Seg måndag


Haft en seg måndag idag. Tog min tid att plocka upp tvätten och städa undan. Satte mig sen med världens tråkigaste bok, Kunskapssociologi men den måste läsas i fall jag vill bli klar med min uppsats. Strax innan 20:00 började jag flänga runt i köket och ville vara den duktiga frun som har maten klar på bordet när mannen kommer hem. Kvällens meny idag blev grillad kycklingfilé, rostade grönsaker och en härlig sallad till. Till min stora förvåning hann jag även duka lite fint och göra det mysigt. Allt som fattades nu var min beloved man men istället fick jag ett samtal från honom om att han blir sen pågrund av ipad releasen imorn. Well nothing to do så jag satte mig vid TV:n och fick sällskap av Svenska Hollywoodfruar. Ett program som egentligen inte har nåt syfte förutom att allt är så ytligt och materiellt. Nee nu måste jag röra på mig, ska ta en dusch och lägga mig snart. Behöver få sova ut ordentligt så att tröttheten försvinner.

Xoxo från en trött B   

Kommentarer
Postat av: Anubanu

Va duktig du är, sötis! Sitter här med artiklar till tusen!Glömde ringa dig igår, sorry!

2010-11-30 @ 13:11:36
Postat av: B

Får min inspiration av dig.. Big love to u darling

2010-11-30 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback