1 april


April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!! 1 april redan och än har jag inte blivit lurad eller lyckats lura någon. Får se vad jag hittar på under dagen. Vilket slöväder vi har idag , ändå vaknade jag tidigt i morse för att bege mig mot universitet. Har ett härligt tentapass till 14:30 idag. Just nu önskar jag verkligen att jag kunde dricka kaffe som alla andra, skulle behöva en koffeinkick för att vakna lite. Huvudet värker som bara den och ingen Alvedon har jag med mig.. Trevlig fredag säger jag bara.. !!


Kommentarer
Postat av: Carra

En person har skickat ett mess till mig och jag vet inte vad jag ska tro haha. Men jag brukade alltid lura min pappa, ska se vad jag hittar på :)

2011-04-01 @ 12:49:19
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback