Accessorize


Jag har länge letat efter en solhatt åt mig själv men har aldrig hittat en som jag har gillat fullt ut. But the search is finally over och jag är så glad. Gick in i Accessorize igår av en ren slump och hittade en solhatt som jag föll för på en gång. Det fick bli en hatt utan blommor så att jag själv kan välja om jag vill fästa dit en blomma eller byta färg när jag känner för det. Den kommer att användas flitigt den här sommaren det lovar jag, speciellt när jag åker till Italien i juli.

Visst blev blommorna fina?





Hittade även en klänning som jag gillade inne på New Yorker som kommer få följa med mig till Italien. Den fanns i tre olika färger, svart, vit och mullvad färgen. Ville egentligen ha klänningen i mullvad färgen men hittade ingen i min storlek så det fick bli den vita. Bättre än inget eller hur? Nee men jag kommer nog köpa den andra oxå om jag hittar den i Uppsala fast jag vet att Rudy kommer ogilla det. Han tycker det är onödigt att köpa två likadana klänningar but not me!





    

Kommentarer
Postat av: anu

2011-04-30 @ 01:37:54
Postat av: Anu

Min fina fashionista! Vilken chic sommarlook! Hatten är verkligen fantastiskt!

2011-04-30 @ 01:39:39
Postat av: Carra

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

2011-04-30 @ 21:27:15
Postat av: Sarah

Jag tänker på Cannes filmfestival när jag ser dig i den klänningen och hatten. LOVLEY DARLING

2011-05-10 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback