Carpe Diem


Man lever bara en gång, endast en gång. Jag vill inte titta tillbaks och ångra något, jag vill leva mitt liv som jag väljer. Jag vill uppleva allt jag kan uppleva. Älska mina älskade och fånga dagen precis som den är. Man kan aldrig säga “jag älskar dig” för ofta, bara för sällan anser jag. Imorgon kan det vara försent så omfamna dina kära en gång extra ikväll, imorgon och föralltid!

Våriga bilder från Måndags, träffade min älskade BFF Anu. Blev lite shopping och mycket snack som vanligt. Sedan blev det en sväng till Kungsträdgården för att beskåda Cherry Blossom.

















Kommentarer
Postat av: Anu

Älskar bilderna! Och du ser alltid ut som den prinsessa du är! <3

2011-04-28 @ 16:01:32
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack så mycket :D

2011-04-28 @ 19:17:40
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback