Skön söndag.. =)


Söndagar är alltid sega och just nu så vill jag bara lägga mig. Känner mig tung i kroppen och halsen har kliat i 2 dagar nu. Håller förmodligen på att bli sjuk.. =( Igår kväll dumpade vi alla småbarnen och hade filmkväll för oss lite äldre. Först ut var 28 Days Later som var väl okej och sedan fortsatte vi med Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1. Den var också bra men tyvärr så hände det inte så mycket i filmen. Efter båda filmerna var jag helt slut, lyckades somna på en gång och vakna inte förrens 11.00 idag. Hoppade in i duschen och packade ihop alla saker som var helt utspridda överallt i kusiens lägenhet.

Satt nyss och sjöng en massa barnvisor för kusins son Eyez som är världens snällaste bebis. Han är busig men på ett gulligt sätt.. =) Väntar på att min chachi (farbrors fru) ska komma hem från jobbet, hon ska skjutsa oss tillbaka till Stockholm idag. Ska bli roligt att få komma hem även om jag bara har varit borta över helgen. Saknar min älskade Boo, han ska få världens bamsekram när jag träffar honom. Nu ska jag kila upp och be någon av kusinerna fixa mitt hår. Hej så länge.. Love / B

Eyaz helt inne i sin film.





Family.. <3



  

Kommentarer
Postat av: misha

ja dör bilderna på dig o izzo e så sötaaaaaaaaaaaa

2011-04-10 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback