Kinesisk afton på Berns


Äntligen invigde jag Berns med min underbara vän Juthi i måndags. Har länge velat testa deras dessertbuffé och jösses vilken upplevelse det var. Åt mer än jag orkade men det var så gott. Efter vår mysiga träff gick vi runt lite på stan och fyndade lite saker på H&M som hade rea på en hel del grejer. Bilder kommer upp senare om jag hinner. 

4/4 2011 kommer jag alltid att minnas, det är dagen då jag träffade min underbara Juthi för sista gången innan hennes flytt till USA. Det var så jobbigt att säga hej då till henne och jag ville absolut inte gråta framför henne så istället gick jag därifrån med en klump i magen. Kommer sakna henne så otroligt mycket men samtidigt vet jag att hon ska till hennes nära och kära så det är blandade känslor. Love u min fina angel, kommer alltid finnas där för dig. Love / B     

Vi började med tre olika sorters dumplings som var hur goda som helst och "lite" te.  



Sen blev det att kasta sig över dessa godheter.. =)





Omgång 1, älskade mangomoussen och nougaten.



Omgång 2 orkade jag inte med men det blev lite frukter och en blåbärspaj



Kommentarer
Postat av: Carra

Oh Bobbsie, tro mig. Jag kommer sakna dig så mkt mer. Jag ville nästan inte gå på spa hehe. Jag ser fram emot att följa ditt liv och alla dina äventyr... :)

2011-04-06 @ 09:31:20
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback