Borta bra men hemma bäst!!


Heeej alla mina underbara vänner!! Vet att jag har varit lite efterbliven här men bättre sent än aldrig eller hur? Jag har inte riktigt haft orken eller lusten att blogga sedan jag kom tillbaka från Italien. Mycket beror på att all tid har gått till min underbara man som jag har saknat alldeles för mycket. Semestern har varit gott för min kropp och själ. Jag tror jag har funnit mitt inre frid och lycka som tidigare inte fanns inom mig. Känner mig som en helt ny människa med helt nya mål. Livet leker och jag njuter av varje sekund som finns. Kanske är det en tillfällig period men vem bryr sig, så länge jag är lycklig finns det inget att klaga över. 

Till skillnad från många av mina andra resor vart det inte så mycket shopping och springa omkring överallt den här gången. Istället umgicks jag med familjen och min alldeles för bortskämda kusin Anna Lisa. Hon är en härlig unge med grova humörsvängningar. Kommer definitivt åka dit igen men nu är jag bara glad över att få vara hemma igen. Lovar att uppdateringen kommer att bli bättre men för stunden säger hej då!





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback