Bloggfria dagar!!


Blåsig godmorgon mina vänner! Här ligger jag i sängen, klarvaken med en morgonpigg bebis i magen och kollar på Nyhetsmorgon. Magen kurrar lite smått men jag orkar inte gå upp ännu för att äta frukost. Stormen Dagmar har tagit över Sverige med så kraftiga vindar under kvällen att jag nästan trodde att fönstren hemma hos mina föräldrar skulle gå sönder.

Julen kom och julen försvann ganska snabbt i år, inte för att vi gjorde något speciellt men visst gick det fort? Jag passade på art ta lite ledig från allt. Har inte riktigt mått bra den senaste tiden. De inget allvarligt utan min kropp är trött. Känner mig klumpig, hungrig och kissnödig konstant. Tröstar mig själv med att det är ungefär 13 veckor kvar tills jag får hålla min plutt. Hit tills inshallah har allting varit relativt bra. Jag kan inte påstå att min graviditet har varit världens jobbigaste men den har sett sina jobbiga dagar... :(

Idag börjar även den stora rean som många har gått och väntat på. I vanliga fall brukar jag försöka hinna vara inne i stan till 9:30 för att slippa den värsta ruschen vid lunch men i år är det andra regler som gäller. Funderar fortfarande på om jag ska göra mamma o dem sällskap idag eller gå ut med Rudy imorn. What to do is the question?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback