Hi, my name is Bobby and I'm a SHOPAHOLIC!!


Alla som känner mig vet att jag spenderar alldeles för mycket tid och pengar på shopping. Fast det är tur att jag shoppar i perioder och inte alltid. Just nu är jag i en fas där mina fingrar kliar konstant och det är väl inte så konstigt. Bebisen i magen behöver många saker och just nu vet jag inte var vi ska börja. Sitter ofta vid datorn eller telefonen och surfar runt på olika sidor för att hitta det bästa för min plutt men till ett rimligt pris. Vi har gjort en lista på saker som vi tror att bebisen kommer att behöva precis efter födelsen och runt januari tänkte vi börja shoppa lite smått. Hoppas vi kan göra några fynd under rean... :)

På tal om shopping, idag kom mitt efterlängtade paket från H&M efter hela två månader. Ett paket som bara innehöll mammakläder. Utbudet på mammakläder är riktigt bläää men vissa grejer måste man ändå ha från mamma avdelningen. Jag kan säga att en gravid kvinnas bästa köp under en graviditet är sköna underkläder och mammaleggings/byxor!! Det är ett måste om du vill undvika en massa onödiga och obehagliga skavsår.




Mama by H&M: Linne 49 kr, Klänning 349 kr och Leggings 99 kr.

     

Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

haha låter som jag. Men jag har satt shoppingstopp på mig ett tag men nu måste det ju faktiskt handlas inför julen! =)

2011-12-02 @ 12:43:14
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Bobby



@Ann-Sofie: men det är så svårt att sluta shoppa. finns så söta saker till bebisar... =)

2011-12-04 @ 02:58:09
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback