The Nanny


Blev inget ordentligt inlägg efter maten och nu känner jag mig alldeles för trött för att skriva ett. Ligger fortfarande halvvaken i sängen och kollar på The Nanny som visas på 3:an. Jag har sett de flesta avsnitten innan men Fran Fine är så härlig. Ska snart släcka ner allt och försöka sova. Inte världens lättaste uppgift att göra längre men till slut slocknar jag utan att märka av det.

Den här helgen är mannen ledig och jag hoppas att vi stannar kvar i Stockholm/hemma. Orkar verkligen inte åka till Uppsala eller gå på nån bjudning. Vill helst stanna hemma och ta det lugnt för en gångs skull. Dessutom är bebisen inte lika förtjust att åka bil längre, han sparkas och blir lite irriterad tror jag. Har även lite städning och en tur till tvättstugan som måste göras under helgen. Får se om vi orkar ta itu med några sysslor innan måndag.

Säger god natt istället för god morgon till er alla söta som är uppe och läser bloggen. Hörs under dagen för då tänkte jag visa vagnen som äntligen har kommit efter en lång väntan. Natti natti så länge!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du handlat jul eller nyårklänningen än? BikBok har 50% rabatt idag på klänningar och jag visar mina favoriter på min blogg =)

2011-12-16 @ 08:28:35
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback