Bad day.. !!


Idag har jag inte fått någon bra start på dagen.. Började med att jag förväxlade tiden på morgonen så fick lov och väcka Rudy som skjutsade in mig till universitet där jag jobbar idag som tentavakt. Hade bara sån tur att han var hemma, annars skulle jag bli j*vligt sen idag. Tyckte bara synd om min älskade bebis som fick gå upp så tidigt på sin lediga lördag. Väl framme i skrivsalen så gick allt bra tills jag upptäcker att det fanns placeringslistor som vi skulle följa efter. Alla studenter hade redan satt sig och börjat skriva på sina tentor så nu har jag suttit i en timme och ändrat på allas platser..!!

Det är drygt en timme kvar och jag bara längtar tills jag får gå härifrån. Ska åka in mot stan efteråt och möta upp Rudy. Tänkte gå runt lite med honom och kolla runt i affärerna och sen avsluta denna not so good day med middag på Pong! Ville egentligen till Vapiano men älsklingen är sugen på thaimat idag. Hoppas att ni har haft en bättre start på eran lördag än mig mina vänner.. Love / B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback