En hjälpare i nöden


Veckans eller kanske livets absolut bästa köp är nämligen så kallade ryggförlängare till Bh:n. Gud vilket problem jag har haft med att hitta rätt storlek och modell när det kommer till Bh:n. Har provat mig fram men har aldrig hittat någon som jag har varit riktig nöjd med. Först tänkte jag att kroppen ändras ju med tiden så varje gång det kändes trångt bytte jag bara till en större kupa tills jag märkte att det inte var kupan det var fel på för den satt som den skulle utan det var Bh:n som var trångt runt om. Tog en sväng förbi Twilfit i hopp om att få hjälp men expediterna var så upptagna och jag orkade inte vänta på hjälp. Istället gick jag över till allas favorit butik H&M och lyckades hitta ryggförlängare. Dem kostade bara 40 kronor så jag tänkte det skadar ju inte att testa, i värsta fall är det bara att slänga bort dem. Men gud vilken känsla, det var så skönt att få se och uppleva skillnaden. I’m so happy, äntligen har jag hittat rätt!! Love / B

Min räddare.. =)



Nämnde jag att man fick 3 stycken i tre olika färger?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback