Första semlan


Många av er har säkert sportlov nu och jag är verkligen lite avis på er men livet går vidare även om jag inte har lov. Helgen har verkligen varit underbar för mig, tog ett break från allt och spenderade helgen med min älskade man. Förutom mysiga middagar och lite shopping så har vi startat ett litet projekt här hemma. Ni får se när vi eller Rudy blir klar, älskar att min man är så händig ibland. Livet blir så mycket enklare då.. =)

Igår efter lunchen drog vi till Ikea och köpte hyllor, lite glas och en massa påslakan. På fredag ska jag ha slumerparty med två av mina favorit tjejer så det behövdes även inhandla lite kuddar och täcken åt dem, alltid bra att ha extra. Mitt i shoppingen blev vi lite småhungriga och på Ikea finns det ju alltid nåt att äta. Vi tog en varsin semla, årets första och den var hur god som helst men jag fick betala ett högt pris för min semla. Råkade glömma bort för en stund att jag är laktosintolerant så efter en liten stund fick jag världens kramp i magen och kunde knappt gå. Verkligen jobbigt men semlan var så worth it.





   

Kommentarer
Postat av: Carra

Gaaaaaaaaaaaaaaah jag älskar semlor

Funderar på att göra egna en dag!

2011-03-01 @ 12:43:41
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback