He said yes!!


Tack vare mina puppy eyes och mitt leende kommer jag långt i min familj, har alltid lyckats få det jag vill ha av mina föräldrar när jag var liten, mycket tack vare "blicken" men även envishet. Hatar att inte få något som jag vill ha!! Ingen bra egenskap som jag vill att mina barn ska ärva av mig men min familj har alltid varit otroligt snäll mot mig. Fast med Rudy är det inte så svårt, det händer inte ofta att han säger nej till mig. Han själv har sagt att han blir glad av att göra mig glad och ibland blir jag överlycklig av att få lite french fries kl 6:00 på morgonen. Verkligen hälsosam frukost, haha!!

Gud när ska vi sova och när ska vi vakna igen? Skulle egentligen få besök idag av Anu och Vengat men tack vare snön så fick avboka.. =( Tråkigt men det är sånt som händer när man bor i Sverige. Vi får ta sovmorgon och dega i sängen tillsammans. Lovee U vänner / B

Breakfast

 

Kommentarer
Postat av: Carra

FY FAN VAD GOTT. SNälla gör min blogg lika fin...

2011-02-12 @ 11:03:27
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bobbii

Ingen nyttig frukost men det är helg.. =) de klart att jag kan hjälpa dig göra om i din blogg.

2011-02-12 @ 14:31:19
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback