Lampjakt


Vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag håller på och gör om hemma hos mina föräldrar. Har bara hunnit börja med vardagsrummet och även om jag älskar att inreda så glömmer jag varje gång hur jobbigt det egentligen är. Är klar med fondväggen, TV:n, soffa, soffbord, sidobord och TV möbeln, kanske verkar som om jag har hunnit göra mycket men än är det mycket kvar att göra. Just nu har jag stött på ett problem när det kommer till lampan, vet absolut inte vilken jag vill ha. Har kollat runt på en massa lampor och visst gillar jag vissa mer än andra men den där perfekta/ jag måste ha känslan har inte dykt upp ännu. Hade samma problem när vi skulle ha lampa till vårt eget hus men vi lyckades verkligen överträffa oss själva och hittade den mest perfekta lampan utav dem alla. Ska leta vidare nu så önska mig lycka till.. Love / B

Lite sugen på att köpa den här fast med vanliga kristaller



Matchande lampa till sidobordet



Vår lampa i vardagsrummet, one of a kind eller hur?



Bilder från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback