Spoiled lady day


Idag har jag bara njutit av att vara mig själv. Hade först tänkt åka in till stan med Rudy, shoppa lite, äta god mat och bara umgås men efter morgonens snöstorm och all kaos som den orsakade med trafiken så bestämde vi oss för att stanna kvar hemma. Älskningen ville laga mat idag, utan min hjälp så han slängde ut mig från köket och gjorde sitt. Det var lika bra det för jag skulle bara ha varit i vägen eller blivit irriterad på honom. Visst är han gullig som vill laga mat och allt men han är otroligt duktig på att stöka till det också. Förutom god mat så fick jag även hemmagjord maräng med glass och banan, verkligen gott gotti gott gott för själen. Han vet i alla fall vad han ska göra för att skämma bort mig den tokern.  

Vi båda sitter uppe fortfarande, jag med min dator/iphone och han med ipaden. Är så himla sugen på lite donken french fries just nu, ska se om jag lyckas få Rudy köra mig till McDonald's. Han har ju varit snäll hela dagen så kanske han säger ja.. =) Pussss / B

Pasta á la Rudy



Bana spilt med älskings goda maränger




Kommentarer
Postat av: Carra

Fy fan vad jag hatar dig hahahahha

2011-02-12 @ 11:06:35
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bobbii

Don't hate, Only love.. <3

2011-02-12 @ 14:32:26
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback