God natt


Sitter på tunnelbanan mot Tensta. Lämnade av systern i hennes nya skola och åkte in till stan. Satte mig på caféet i NK och tog en frukost. Tror inte jag har sett stan så övergivet som idag. Tog en snabb runda genom några butiker men hittade inget som föll mig i smaken. Märkte att på dem flesta ställen har dem redan börjat plocka fram vårkläderna. Ett tecken på att vintern snart är över, längtar så efter lite sol och värme. Nu ska jag hem till mina föräldrar och sova, fick bara en timmes sömn inatt. Känner mig helt groggy.. Måste få ordning på min sömn, ska börja från idag. Ska ta en liten power nap sen springa till gymmet och köra på tills jag inte orkar. Det borde få mig att sova gott inatt. Peace out B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback