Happy.. !!


Ligger i min underbara soffa och kollar på The Big Bang Theory samtidigt som jag försöker blogga. Känner mig utvilad och lycklig, en härlig kombination som ger mycket glädje för själen. I lördags efter jobbet tog jag och Anu en sväng förbi Pong för att fira lite, mitt favoritställe när det kommer till thaimat. Älskade maten som vanligt men det bästa med Pong är deras fruktbuffé. Ibland känns det som om jag endast går dit för den.. =)


Har även lyckats vända tillbaka på dygnet igen vilket jag är överlycklig över. Så skönt och sova när alla andra sover och vakna utan att hela dagen har runnit iväg. Lugnet som jag har inom mig nu har gjort att jag har hittat tillbaka till köket igen. Börjat laga mat och baka igen som jag brukar göra. Ett tag kändes det så jobbigt att stå i köket och laga mat, fanns ingen passion i det jag lagade men nu är allt som vanligt. Musiken är på i bakgrunden medan jag flaxar kring i köket och en som är extra glad är nog min man. Älskningen har fått välja menyn denna vecka och jag desserterna. Bjuder på lite bilder från helgen innan det är dags för mig att hoppa i sängen och få min skönhetssömn. Kramisar/ B

My yummy food



Trötta jag som längtar efter skjuts hem






Sugen på nåt gott? Baka den här underbara Daimchokladkaka med digestive.

Receptet hittar ni här:
http://kalasgott.blogg.se/2009/april/daimchokladkaka-med-digestive.html






Älskar att mysa med mannen när han är hemma och med lite ljus blir det bara bättre



Kommentarer
Postat av: Carra

omggggggggg den där kakan ska jag göra. Du ger mig alltid så mkt inspiration när det gäller kakor. Hur var den god??

2011-01-20 @ 15:29:59
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: B

hihi, tack!! är lite svag för bakelser måste jag säga. den här kakan är hur lätt som helst att göra och är supergod.. =D

2011-01-20 @ 22:04:23
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback