Här ska det firas.. <3


Hade examinationsseminarium idag och nu kan jag skrika ut att I’M DONE, DONE AND DONE! Min och Anus c -uppsats blev godkänt efter ett ganska svettigt seminarium. Trodde först att jag skulle tuppa av eller få en hjärtinfarkt.. länge sen jag var såhär nervös men när examinatorn sa de magiska orden kunde jag knappt bärga mig. Fick världens glädjerus i kroppen, en helt underbar känsla som inte går att beskriva. I love u J.D, utan dig skulle detta aldrig ha varit möjligt. Har firat redan lite smått med min ängel på max, vet vad ni tänker men vi såg ut som två troll så vi bestämde oss för att fira imorn istället. Man måste ju ändå vara lite fin på examensbilderna.. =) Nu blir det underbar familjetid med en massa mys och godis. Ska först baka en kaka som jag har velat baka hela veckan, hoppas bara den blir lika god som den ser ut på bilden. Älskaaar er alla så himla mycket och tack för alla som har trott på oss.. =)





Kommentarer
Postat av: Carra

GRATTIS, jag e superstolt =)

2011-01-15 @ 01:37:13
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: J.D

Vilken underbar känsla! Alltså peppar peppar, snart kommer du ta ett steg in arbetslivet oxå, det kommer gå bra! Jag är med o stöttar dig i varenda steg du tar! Love to you, Turky! <3

2011-01-15 @ 10:15:19
Postat av: Carra

BLOGGA MER

2011-01-19 @ 22:20:42
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bobbii

Går lite trög ibland men det kommer.. :)

2011-01-20 @ 03:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback