Heaven On Earth.. !!


Oj vilken underbar helg jag har haft, har nog gått upp något kilo här och där men det är inget jag ångrar. I lördags var jag och underbara Juthi hemma hos Sarah. Som vanligt hade hon lagat god mat men kvällens höjdpunkt måste ha varit efterrätten. Låt mig säga så här, jag var i himmelriket för en liten stund.  Vi doppade nämligen frukter i smält choklad, inget komplicerat men guuud så GOTT!! Bortsett från allt ätande så satt vi och pratade om allt som vi hade varit med om den närmaste tiden. Kunde inte ha haft en mysigare lördag, så skönt att ha vänner som uppskattar hemmakvällar lika mycket som jag själv gör det.


Igår blev det en pysseldag, satt först med Sara (svägerska) och gjorde en massa armband som blev riktiga fina. Sedan hjälpte vi Rudy med att fixa i köket som har varit under konstruktion ett tag. Vi hade det så trevligt att vi nästan glömde bort tiden.. Vi skulle ju tillbaka till sthlm igen så det blev lite sent men det är sånt som händer när man har kul. De var min helg och nu ska jag iväg till Arlanda för om 40 min så landar min PAPPA! Har saknat honom såå mycket.. =) Pussss / B  

Våra frukter





Mmm, choklad.. så gott!!



Min favorit, jordgubbe doppad i vit choklad



Hur kan man säga nej till det här?



Kommentarer
Postat av: shirin

omg, ser sjukt gott ut! Blir det något inlägg om salwar kameez?:p lite otålig är jag haha...<3

2011-01-31 @ 13:52:39
Postat av: Bobbii

visst kommer det komma ett inlägg om salwar kamiz men när vet jag inte riktigt. tyvärr så har inte den tiden just nu men om du vill ha tips om salwar kamiz och lite olika stilar så tycker jag att du ska kolla in hos en vän till mig:

http://madebyjenira.blogg.se/2010/november/hollywood-vs-bollywood-indiskpakistanskbe.html



en riktig duktig tjej som kan sin sak.. =)

2011-01-31 @ 17:43:03
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Postat av: shirin

jag förstår, no stress! jag har faktiskt redan kollat in henne, hon har bra smak den tjejen :)

2011-02-01 @ 13:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback