My laundry day!


Kom precis hem från tvättstugan. Passade på att tvätta lite kläder innan jag springer iväg till centrum för att handla. Just nu ligger kläderna på tork, om cirka 40 min så måste jag ner till tvättstugan IGEN! Gahh, hatar att tvätta kläder men Rudy behövde nya arbetsskjortor. Han är största boven när det kommer till att smutsa och fläcka ner sina kläder. Jag har alltid använt Tabort fläckspray men den är inte så dryg. Har även märkt att många fläckar, speciellt på vita kläder inte försvinner. Så idag testade jag en ny grej, Vanish oxi action powder.. ni vet: Lita på rosa, farväl till fläckar!! Den fungerar verkligen, hittade inte en enda fläck på kläderna. Allt som behövdes var en halvskopa Vanish och lite vanlig tvättmedel. Älskar när saker och ting fungerar så som dem ska när man testar nya grejer. Nee nu måste jag springa, ha en trevlig dag mina vänner.. Glöm inte att krama någon som ni älskar.. Pusss/ B 

Glad att jag litade på rosa.. =)







Kommentarer
Postat av: Mickan

Det tycker jag du ska göra:)

2011-01-26 @ 17:20:06
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: anu

Först var det Sridevi som gjorde reklam for vanish (trust pink, forget stains!) och nooo har dooo oxå blivit spokesperson for det?

2011-01-26 @ 19:40:23
Postat av: Bobbii

Haha men tro mig gumman den gjorde underverk på rudys skjortor.. Min nya favorit.. =)

2011-01-26 @ 20:15:33
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Postat av: misha

shit vilka niceiga tvattmaskinger nni har :)) helt retro farger

2011-01-27 @ 02:07:14
Postat av: B

hehe, vet att du oxå vill ha mina maskiner.. älskar den gröna, rymmer såå mycket i den:: =)

2011-01-28 @ 05:39:25
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback