No more bloggtorka.. !!


Haft min lilla bloggtorka period ett tag nu. Började med att jag blev sjuk under julen, åkte på en rejäl jobbig influensa som vägrade släppa taget om mig. Sedan dess så har det bara stått still i skallen på mig men tänkte ändra på det nu. Nytt år med nya mål.. 2011 ska vara året då saker och ting sker på mina villkor. Ska även stanna upp och njuta av livet, måste sluta upp och tramsa runt som jag ofta brukar göra. Dags att bli lite ”vuxen” nu tycker jag, mitt främsta mål är att bli klar med skolan och skaffa mig ett jobb. Behöver få lite struktur i livet annars kommer jag bara dränka mig själv i en massa onödiga tankar.. Love B

Kommentarer
Postat av: Carra

Ohhh min bobbsie e back...

Jag ska göra som dig, få struktur i mitt liv igen. Lets kämpa together

2011-01-10 @ 17:40:49
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback