Uptown


Tänkte blogga lite snabbt om dagen som har varit idag. Fick sova ut ordentligt, utan en massa listor med saker som skulle göras. Började dagen med att få frukosten serverad på sängen, den bestod av amerikanska pannkakor med sirap och blåbär, så underbart gott! Hjärtat mitt skämmer verkligen bort mig när han är hemma från jobbet.. =) Sedan blev det fullt fart här hemma med att diska, plocka undan, bädda och packa ner det som skulle med till Uppsala. Det tog en tid innan vi blev klara men vid 21:00 tiden så var vi framme i Uppis.

Blev glatt överraskad med tårta och presenter när jag kom in i huset, först förstod jag inte varför jag blev uppvaktat men sen när alla kramade om mig och grattade till min EXAMEN så hängde jag med. Verkligen omtänksamt av dem alla.. <3 Fick ett par riktigt snygga skor av mina svägerskor som jag verkligen gillade.. Tack tjejer! Efter maten satte vi oss framför Tv:n och körde en Outsourced maraton. Hört folk prata om den serien ett tag nu så jag tyckte att det dags att kolla på den. Har bara ett ord för den här serien och det är HILARIOUS, gud vad vi skrattade. Gupta blev snabbt en av mina favoriter, älskar scenen när han dansar till Bachna ae haseeno låten.. Kom att tänka på dig J.D då, hahaha! Om ni är lika efter som mig och inte har kollat på Outsourced ännu så rekommenderar jag er att kolla på den.

Vi avslutade kvällen med Legend of the guardians, en film som vi alla gillade faktiskt. Nu så har alla lagt sig för imorn ska vi upp tidigt och dra på en shoppingrunda i Uppsala. Sen mot eftermiddag ska jag få träffa två av mina underbara vänner som jag inte har träffat på ett bra tag. Båda har varit och rest under jullovet så det kommer bli mycket gossip och mycket maaat. Längtat efter den här träffen hela veckan.. =) Hörs väl imorn mina vänner.. Love/ B

The gift!


 

I think we have found our new Ranbir Kapoor

 
Bild från google

Kommentarer
Postat av: J.D

HAHAHAHAH! han är så sexy! bye bye ranbir hellooooooo Gupta, my new sexy löve! den serien är så jäkla härlig! alska Guptas sånger!



men va gulligt av familjen, och fiiiiina skor! saknar dig! <3

2011-01-29 @ 10:58:52
Postat av: Diddii

Vilka snygga skor... =)

2011-01-29 @ 21:17:11
URL: http://diddiis.blogg.se/
Postat av: Carra

Tack för idag =) asså efterrätten Bobbsan....asså den kommer sitta varmt om hjärtat länge

2011-01-30 @ 02:47:29
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback