En otroligt flummig och härlig dag med kusinen


Igår mötte jag upp min kusin Misha för en shoppingrunda på stan i Uppsala. Det vart lite shopping och onyttig mat. Mysigt värre med andra ord! Det blev inga nya kläder för min del men jag köpte två nya ringar från Ur & Penn för en billig peng. Efter att ha sprungit runt i alla affärer blev i jättehungriga, så vi traskade bort till Pinocchio pizzeria och beställde varsin pizza. Fick nästan panik när jag såg storleken på pizzan och jag tryckte verkligen i mig den tills jag började må illa. Alldeles för mätta och belåtna drog vi sedan på en promenad upp mot slottet, i hopp om att vi skulle bränna bort några kalorier inför bröllopet på fredag. Helt misslyckat but it was fun. En flummig eftermiddag med kusinen är precis vad jag behövde... =)

Är tillbaka i Stockholm nu, har ett möte på universitet imorgon vid 13:00 sen blir det att packa och åka tillbaka till Uppsala igen. Kan inte vänta tills helgen är över, orkar inte åka fram och tillbaka mellan två städer. Nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med älsklingen till en film. Vi hörs imorgon... ♥






Min alldeles för stora kebabpizza



Tjena mittbena! Det är jag som är Misha... =)  









Kommentarer
Postat av: misha

hahahah ja kul var det iallafall!! alltså jag lagarar pizzan, den har satt sig på bilringarna! extra accesoar :P

2011-06-09 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback