Fingrarna kliar efter onödiga köp!!


Hjälp mig någon för mina fingrar kliar efter en massa saker. Det är allt från kläder, skor, väska, smycken well you name it.. typ allt!! Klickade hem en massa kläder från H&M i fredags men fick lite ångest när jag såg den höga summan så igår tog jag bort det mesta. Ska vänta lite med att köpa vår/sommarkläderna speciellt när jag vet att H&M kommer rea ut det mesta. Det lever en liten shopaholic i mig men jag har mina perioder. Jag kan säga nej till det mesta men väskor och smycken är mina svagheter. Ibland känner jag att jag inte har någon kontroll över mina köp och det skrämmer mig men jag vet när det ska stoppas. Svårt att förklara men jag får det att funka.. =) Brukar ni hamna i samma sits som mig? 

Fyndade en svart och vit oversize top från Bik Bok igår.
En aning stor runt halsen men det fixar jag med ett linne under. 



Kommentarer
Postat av: Carra

fint, bra med bas kläder

2011-03-21 @ 20:22:29
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback