My day today!!


Idag kommer jag ha lägenheten för mig själv eller ganska länge i alla fall. Rudy kommer hem sent så it’s my day to rule. Lyssnar på musik som jag gillar och bara tar det lugnt. Började morgonen med en härlig varm dusch med musik från Anoushka Shankar i bakgrunden. Passade på att lägga en hårinpackning så nu är håret alldeles lent och glansigt. Ska snart börja röra på mig, tänkte ta en sväng in till stan. Fast först blir det en sen lunch, ska steka lite pannkakor som jag inte tycks få nog av verkar det som. Hörs sen mina änglar.. hoppas ni alla har det bra.. Love / B

Såhär mysigt hade jag det i morse





Kommentarer
Postat av: Carra

ohh vad mysigt

2011-03-21 @ 20:24:39
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback