Nytt till hemmet


Jag älskar att göra om här hemma och när tiden tillåter så gör jag det mer än gärna. Trots att vi har bott i vår nuvarande lägenhet lite mer än 2 år så finns det alltid saker att piffa upp. Jag har länge velat göra något åt väggen bakom soffan då den alltid har sett naken och tråkig ut. Fick idén från en inredningstidning som hade satt upp hyllor precis i kant med soffan och vi både visste att det skulle passa helt utmärkt här hemma hos oss. Med facit i handen så blev det helt dunder, älskar när man har en bild i huvudet som blir tusen gånger bättre när den förverkligas. Det fattas fortfarande lite detaljer men än så länge är jag nöjd. Tack älskling för att du förverkligar alla mina drömmar.. <3

Before



After men det fattas fortfarande bilder på väggen som kommer bli pricket för i





Ljusstakar från Chili



Perfekta presenten från Anu och Tobbe



Rosor och Liljor är mina favoritblommor, doftar så gott när dom blommar ut. 





Äntligen har jag fått köpa mina knubbis lampor från Ikea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback