Rusningstrafiken i Sthlm suger!


Vilken jobbig start på dagen jag har fått idag. Gick upp i tid och hann fixa mig på bara 20 min. Mitt sl-kort gick ut i måndags och igår hann jag inte tanka på den så tänkte eh jag gör det på morgonen men ingen pressbyrå hade öppet vid 7:00 tiden. Med min tur så var även biljettautomaten trasig så ringde till Rudy och frågade om han kunde lämna av mig vid Universitet. Mitt största misstag på länge, hade totalt glömt bort hur det är att åka bil på morgonen. Vi rörde knappt på oss kändes det som och klockan bara tickade iväg. En resa som tar 15 min i vanliga fall gick nästan på 45 min!! Inte nog med att jag kom försent så var vi tvungen att betala tullavgift, hade min hjärna fungerat lite bättre så hade jag köpt sms-biljett och tagit tunnelbanan. Då hade vi sluppit allt kaos!! Sitter tentavakt till kl 13:00 idag sen blir det nog en sväng förbi stan med Anu. Måste förbi Gina och prova min Malva jacka. Hoppas bara att vädret är lika fint när jag kommer härifrån. Tudeloo angels, hörs sen.. Love / B

Kommentarer
Postat av: Carra

Ohhh det där e sååå himla jobbigt. Men som tur hann du iaf...Hoppas jackan passar :)

2011-03-25 @ 13:03:38
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback