Some new stuff


God morgon mina vänner, vaknade vid 9:00 och upptäckte att jag log kvar i föräldraras säng helt ensam. Måste ha somnat igår och när jag väl gör det så är det sjukt svårt att väcka mig igen. Idag har jag inget för mig förutom att plugga vidare inför tentan på lördag som kommer gå åt skogen.. =( Nee nu ska jag upp, äta lite frukost och sen gå hemåt. Ser att solen skiner så passa på att gå ut och njut av lite solsken. Här kommer lite shopping från den senaste tiden.. Love u always / B

Oversize kavajer från H&M.
Tyckte den satt så bra och kostade bara 199 kr så köpte med den gråa också.





En enkel klänning som kommer få följa med mig till Italien.



Här ska det testas Make Up Stores omtalade concealer Cover All Mix (Dark). 
Den ska fungera som en neutraliserare där gul neutraliserar röda partier (blemmor), orange neutraliserar blåa toner i ansiktet (blodkärl) och beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken.
Den kostar 265 kr men tack vare ett tips från min söta kusin så fick jag min för 185 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback