5 frågor med 5 ärliga svar!


1. Har du någon gång tjuvläst någons dagbok?
Ja, när jag typ gick i fyran eller femman. Ville veta om min bästis bara var kompis med mig och ingen annan. Haha, mobbad men sånt var viktigt när man var liten. Kunde ju gälla liv och död liksom.  

2. Du har en dag på dig att spendera en miljon. Vad köper du?
Om jag ska vara realistiskt och tråkig så skulle jag först och främst betala av våra lån. Resten av pengarna skulle såklart gå på resa och en massa SHOPPING åt lilla mig. Rudy får nöja sig med att lånen är betalade och resan. Jag gillar inte att dela med mig.

3. Vad är skönast; Ryggkli eller massage?
I'm all for ryggkli.. =D Min man råkade göra misstaget med att klia mig på ryggen när vi var på vår smekmånad för 5 år sedan och nu har det blivit som en vana. Ibland när jag är supertrött men kan inte somna så räcker det med lite ryggkli så slocknar jag ganska fort. 

4. Hur brukar du reagera om internet ligger nere?
Att hela mitt liv faller samman på nåt sätt. Blir helt hysterisk när internet och min mobil krånglar. Det är liksom min länk ut till världen. Måste ju facebooka och kolla mailen så fort jag vaknar.

5. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Hell yeah! Vi tjejer får lida alldeles för mycket. Inte nog med att vi har mens varje månad och ska pluppa ut ungar så måste vi jämt och ständigt vara smala, snygga och ha perfekta huden. Man kan ju tänka att på äldre dagar så kommer det att bli bättre men då måste ju gå genom klimakteriet för fan. Nee ibland så önskar jag att jag var en kille!

Slutligen bjuder jag på en av mina somrigaste bilder som är tagen sommaren 2007. Har sagt det innan och säger det igen, jag längtar verkligen efter lite värme och sol mot min kropp. Buonanotte angelo mio, Amore / B






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback