Life is unfair!!


Jag känner mig så maktlös, fick veta under helgen att en tjej lika gammal som mig ligger på sjukhuset och bara har några dagar kvar att leva. Det är så orättvist att någon så ung ska behöva gå igenom det här. Hur hanterar man en sån situation utan att bryta ihop. Vi alla ber för henne och hennes familj.. =( 

Helgen i övrigt har varit jobbigt och jag är glad att den är över. Min största svaghet är att jag blir föör känslosam, låter mig påverkas så pass mycket att jag mår dåligt. Det tar några dagar innan jag blir "normal" igen men det är alltid jobbigt att hantera tråkiga nyheter. Jag har verkligen fått mig en tankeställare om livet, tar så mycket för givet men jag ska försöka ändra på det. Love / B 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback