Busy june is soon here


Back to Stockholm and home again. Behövde verkligen komma bort härifrån men jag är glad över att vara hemma igen. Nu gäller det att kavla upp ärmarna och bara köra på. För herregud vilken juni månad jag kommer ha, fullspäckat med studentmottagningar, bröllop, kalas, bjudningar och förhoppningsvis en massa quality time med min älskade man.

Mitt första bekymmer är givetvis vad jag ska köpa för presenter till alla dessa människor och sen vad ska jag ha få på. Presentbiten får Rudy ta hand, han brukar inte ha lika svårt som mig att välja sen så vet man aldrig om det blir rätt. Då återstår mitt problem med kläderna som kommer vända upp och ner i min garderob. Jag får börja med att kolla genom alla sarees och salwar kameezes, prova dem på innan jag väljer nåt. Känner av ångessst redan nu!!

Sidan av allt det här så ska jag hinna planera två studentmottagningar, först ut är min svägerska Sara som tar studenten den 1:a juni. Hon vill inte ha någon stor mottagning så den oroar jag mig inte för men till nästa mottagning finns det massor kvar att göra. Hjälp! Hur ska detta gå!!

Fina inbjudningskortet





Kommentarer
Postat av: Anu

Stiligt! Jag gillar verkligen att de står "MR. & MRS Rudi & Bobby"! :P

Bröllop är alltid kul att gå på!

2011-05-28 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback