Dinner is served Mademoiselle


Måste ha gått upp minst två kilo efter min helg här i Uppsala.. :s Borde lida av en rejäl matkoma just nu men min kropp tycks ha helt andra planer. Gottat i mig alldeles för mycket mat och efterrätter men är man på semester så är man på semster. Får börja köra extra långa träningspasser från idag för mat kan jag inte leva utan. Imorgon kommer min älskade Boo till mig, nu kan jag börja räkna ner timmarna innan jag kan få en kram av honom.

Som vanligt väntar sängen på mig vid den här tiden och ikväll ska jag tvinga mig själv att somna fort. Tror jag rullade runt mint två timmar igår kväll, runt sju tiden lyckades jag somna. Hinner knappt få någon sömn innan det blir dags för att vakna igen. Hur som helst vänner, säger Buona notte med några bilder på sånt som jag har stoppat i mig under denna helg! P A N I K!

Lördag:
Pasta med soltorkade tomater, basilika och kyckling. Till efterrätt gjorde jag en enkel bärdessert med kesella.



Söndag:
Moussakas med aubergine, potatis, köttfärs och bechamél på restaurang Tzatziki. Efterrätten idag blev mördegspaj med äpple och kanel.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback