How to turn around a bad day


Idag så är det inte min dag, så mycket har jag förstått. Ingenting har gått rätt idag av någon anledning. Jag vet inte vad jag ska göra för att lugna ner mig själv nu. Inte ens vädret har varit på min sida, det bara regnar och regnar.. =(
 Borde egentligen gömma mig under mitt täcke och inte umgås med någon överhuvudtaget.

Allting började med att jag skulle till Upplandsväsby på morgonen men lilla jag som för en gångs skull var ute i god tid skulle såklart åka mot fel håll. Istället för att ta bussen till Sollentuna tog jag bussen till Spånga. Jag hade fått för mig att det går pendel till Upplandsväsby därifrån men det sket sig rejält. Ville redan då åka tillbaks hem men jag skulle på Anus lillebrors dansshow så åka tillbaka var ej ett alternativ. Fick lov och ta taxi från stationen i Upplandsväsby till Vilunda aula annars skulle jag ha missat halva showen som var riktigt bra. Blev kär i alla urgulliga barn som var med och dansade i showen, har lite klipp från showen som jag kan lägga upp imorgon så kommer ni förstå vad jag menar.

Fick rusa till pendeln efteråt och ni vet när ni har en tid att passa så kommer inget i tid. Jävla skiten var 30 min sen så hinna hem i tid skulle jag aldrig göra. Hur som helst så kom jag hem helt blöt tack vare mig själv eftersom jag passande nog glömde kvar mitt paraply i Anus mammas bil. Dagen kunde ju inte bli mycket värre tänkte jag när jag kom hem till mina föräldrar men där hade jag så fel.

Strax innan 16:00 får jag veta att det är zamaanat i stora moskén för en ung kvinna som gick bort i fredags och självklart ville jag följa med mamma men insåg ganska snabbt att jag inte hade tagit med mig hemmanycklarna på morgonen. Jag provade med att ringa till Rudy runt 20 gånger tror jag men fick inget svar. Så utan rena kläder eller rättare sagt salwar kameez blev det inget besök till moskén. Sedan dess har jag suttit i mina föräldrars säng och surat. 15/5 2011 är en mörk dag för mig.. !!



Kommentarer
Postat av: Carra

bättre nu?

2011-05-18 @ 05:03:33
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bobby

inte sur eller arg längre. saknar dig

2011-05-18 @ 15:19:18
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback