Jobbig morgon!!


Sitter på Universitet och jobbar som tentavakt. Ett jobb som för det mesta inte kräver allt för mycket ansträngning men när det kommer till den administrativa delen så SUGER jobbet på alla sätt och vis!! Av alla dagar är det just idag som allt krånglar. Runt 20 personer har droppat in som oanmälda studenter, avprickningslistor för 130 personer saknas, lådan med extra kontorsmaterial är borta och alla försättsblad är slut. Listan är lång men jag orkar inte klaga, tänker istället sitta för själv och göra mitt. Dem andra två vakterna får göra grovjobbet coz I don't have the strength to do anything today.

Tur att jag har sällskap av min lilla prins som dansar runt i magen på mig. Han kommer definitely älska musik när han väl kommer ut min lilla busunge... =) Nee ska ta och "jobba" lite grann. Har 600 försättsblad framför mig som ska vikas. Holla på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback