Surprise, surprise!!


My GOD vilken underbar överraskning jag fick i lördags. Det hela började med att Rudy bad mig vara klar till klockan 18:00 på lördagen, han hade planerat en mysig dejt för oss två. Vi satte oss i bilen och strax efter 5 min måste jag ha somnat ganska djupt för jag minns ingenting av den bilresan. Istället väcktes jag av att 10 tjejer skrek SURPRISE och för en liten stund höll mitt hjärta på att hoppa ut av chock. Först förstod jag inte var jag var, vilka alla runt omkring mig var och vad det hela handlade om. Till sist lyckades jag koppla att jag hade förflyttats från Stockholm till Uppsala, rättare sagt hem till min kusin (Mou) för en surprise babyshower som hon och Anu hade organiserat för mig.

Hela lägenheten var dekorerat jättefint med ballonger, serpentiner och en massa takdekorationer. Kvällen var fylld med roliga lekar, en supergod salladsbuffé och en massa skratt. Jag kommer vara evigt tacksam för alla som var med och var en del av denna stora kväll och ett speciellt tack går till mina lovley damer: Mou och Anu. Utan er skulle jag aldrig ha fått den perfekta babyshowern som jag fick. Förutom systrarna, kusinerna och vännerna som var på plats, saknades det bara en till person för att få kvällen helt fullbordat. Jag saknade dig Juttan en massa men du fanns med hela tiden i mina tankar. 







Mommy of the year





Blöjbyte, minen säger väl allt!!



Red velvet cake





Diaper cake made by my sister-in-law Sara



Underbara gänget

Kommentarer
Postat av: Carra

Alskar dig underbara Bobbsan..du har gjort min dag. Jag saknade dig sa mkt att jag grat pa en hocketmatch med 20 000 manniskor haha...men jag e sa gald att du hade kul....Love dig!

2011-11-17 @ 19:42:02
Postat av: Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec )

fina bilder :D

2011-12-20 @ 04:12:33
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback