En trött mamma


Hej finaste vänner!
Jag har inte försvunnit, har bara tagit lite bloggledigt. Har inte haft mycket att skriva om eller tid för den delen att sitta bakom datorn. Har sagt det tidigare och säger det igen, det är inte så lätt att vara förälder. Samtidigt som jag vill vara den bästa mamman med mycket ork, tålamod och tid för Aryan så vill jag också ha ett ”eget” liv och göra saker som jag själv tycker om. Kanske förverkliga en dröm eller göra något bara för min egen skull. Det är svårt att få ihop allting så att alla blir nöjda och mitt dåliga samvetet kommer oftast smygandes när jag gör något för mig själv men ibland så MÅSTE jag få göra det! Man blir lyckligare och av det en bättre mamma till sina barn!

Jag vill få ut maximalt av livet och inte känna att jag inte har vågat satsa på mitt liv! Oftast så får jag ihop allt rätt hyfsat men ibland så blir man ju bara sååå trött! Men efter en god natts sömn brukar jag vakna dagen efter med en helt annan inställning till de saker som dagen innan varit som ett berg man aldrig trodde sig kunna komma över. Jaja, så är livet ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback