Somewhere inside me, there is a fighter!!


Jag orkar inte sitta hemma idag också och ruttna bort. Är trött på mig själv och min lathet som bara tycks bli värre med tiden. Lite feber och förkylning ska inte få hindra mig från att gå på en promenad idag. Jag måste börja röra på mig mera om jag vill hålla mig till 75 kilo gränsen som jag har satt fram till mars. Nu har jag verkligen haft en bra "ursäkt" till att bara ta det lugnt under några dagar men jag börjar få panik för vikten. Kroppen har ändrats så otroligt mycket och mina första bristningar på magen har kommit.. :(

- 4 ute nu men det finns inget dåligt väder, utan dåliga kläder! Får helt enkelt klä på mig noga och ta min runda innan det blir alldeles försent. Känns inte lika tryggt att gå ut längre med tanke på alla kidnappningar och mord som sker i Sverige just nu. Inte för att jag känner mig hotat eller så men det är bättre att vara på den säkra sidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback