Some quality time with myself is needed

 

Kvällarna eller snarare nätterna är heliga för mig, speciellt nu när jag är mamma. Det är ända stunden på dygnet som jag får vara för mig själv utan att bli störd av någon. Visserligen sover omvärlden runt omkring mig men det är så skönt med lite tystnad. Jag kan koppla av och göra nothing at all.

 

Mina dagar är fyllda med en massa måsten och stress. För att jag ska kunna orka med morgondagen måste jag få varva ner och samla mina tankar. Visst är Aryan värd mödan men ibland vill jag bara gömma mig ifrån allt som har med mitt liv att göra. Misstolka inte mig nu, jag är lycklig med mitt liv men ibland vill jag ta ett litet break från allt och alla. Undrar om det någonsin blir enklare med tiden?


image description

Datorn håller mig sällskap genom mina nätter.

image description

Brukar mysa till med lite ljus.


Kommentarer
Postat av: Carra

Det är ok, du är mänsklig och så känner säker 99 % av alla nyblivna mammor. Kämpa och ta dina små stunder så kommer det gå bra. Det är nog viktigt att du tar dem. Ta hand om dig, så blir det lättare att ta hand om alla andra. Glöm inte dig!!

2012-06-14 @ 06:14:36
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Carra

Hmm lämnade jag inte precis en kommentar? I alla fall, jag skrev att jag tror att du är en nomal människa och att jag tror att alla mammor till 99% känner igen sig. Ta hand om dig först och ha dina stunder så kommer det kännas bättre. Ge aldrig upp dig. Love dig

2012-06-14 @ 06:22:19
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

En av mina läsare har gjort en video när hon håller tal på sin skolavslutnng om ideal. Kika gärna in och titta =)

2012-06-14 @ 11:09:25
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback