Make a statement med Anna Dello Russo for H&M

 
Jag är nog sist i världen med att visa upp bilder på vad jag köpte ur Anna Dello Russos exklusiva accessoarkollektion för H&M. Men bättre sent än aldrig som det så fint heter. Kollektionen bestod främst av smycken, skor, väskor, solglasögon och en extravagant fjäderhatt som inte många köpa. Jag lyckades beställa hem hela 5 saker efter många krångligheter.
 
Älskar askarna som smyckena kom i.
Extravaganta smycken om något, eller vad säger ni?
Hela kollektionen är helt crazy men samtidigt vansinnigt härlig med allt bling-bling!
Ja hur fint var inte det här halsbandet och örhängena? Jag är så sjukt glad och nöjd med att jag fick tag i det! Super fin härlig grön färg som jag kommer matcha till både vanliga och desikläder.
Åh är verkligen helt kär i grönt och silver! 
 
 
Kommentarer
Postat av: FELICIA BHUIYAN

Fin blogg! :)

btw, har du tips på någon/några bra filmer? Kram

2012-11-10 @ 19:20:28
URL: http://fellaanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback