Trött B

Kom hem från föräldrarna för lite mer en timme sen. Var tvungen att hjälpa diddii, my baby sis med hennes läxa. Väl hemma upptäcker jag att vårt internet, telefon och alla TV-kanaler är ur funktion. Livet funkar ju inte som det ska när man inte har internet tillgänglig!! Väntar på att potatisen ska koka klart så att jag kan packa våra matlådor och lägga mig. Ska upp ganska tidigt imorn och åka in mot universitet. Blir en hel dag med uppsatsen och en hitler Anu vid min sida. Bloggar mer imorn, lite jobbigt att skriva från mobilen. Då får ni även veta anledningen till mitt pirrande idag.. Btw måste bara få säga att jag bara älskar min iphone, vad skulle livet vara utan den.. :p!!! Looooove B
Kommentarer
Postat av: anu

Hitler anu? jag ser mig snarare som dalai lama anu! hehe

2010-12-01 @ 08:12:21
Postat av: B

mm oki da, du kan få bli en blandning av dem två.. :)

2010-12-01 @ 08:41:00
Postat av: Carra

vad blev det för väska???

2010-12-01 @ 09:26:11
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Postat av: Anu

VÄSKA?!?!?!

SHOW US!!! :D:D

2010-12-01 @ 11:21:13
Postat av: B

oj news sprier sig snabbt i bloggvärlden, haha

it will come soon mina nyfikna sparver.. =)

2010-12-01 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback