Daddy is back home.. !!


Nu är allt som vanligt igen hemma hos mina föräldrar, pappsen är tillbaka. Självklart hade han med sig en massa presenter till oss alla även om det mesta typ var kryddor och grönsaker som mamma hade beställt. Oftast brukar jag ha familjens längsta lista på saker som han ska hämta men den här gången var det tvärt om. Jag själv har varit i Bangladesh ganska tätt på och varje gång har jag shoppat som en galning så kläder har inte varit lika aktuell denna gång. Men pappa är ju pappa så det blev ändå lite smågrejer och en svart anarkali salwar kameez till mig. Det är så skönt att ha en pappa som har bra smak, speciellt när det är han som åker till Bangladesh mest av oss alla.

Är så seg i kroppen just nu, ska lägga mig snart och försöka få lite sömn. Imorn är det pluggdag som gäller för mig och en sväng förbi gymmet. Ätit så himla mycket den här helgen. Det har varit allt från tårta, en massa choklad, kebab, biryani och en massa himmelsk goda ladoos som pappa har hämtat speciellt för mig. Så nu får jag ta tag i hård handskarna och svetta bort all god mat. Hörs väl senare.. Tudeloo/ B      

Ladooo



Lite smink



Chori



Min nya Anarkali



Kommentarer
Postat av: anu

Fina saker! Älskar anarkalin , chori och nyanserna på ögonskuggorna! And don't get me started on the laddoos! Mmmmm

2011-02-01 @ 13:16:39
Postat av: Bobbii

Nu ligger alla laddoos i min mage.. =D

2011-02-03 @ 00:51:56
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback