Segt internet suger *****!!


Sorry för dålig uppdatering men jag har varit helt slö i några dagar. Jag har börjat att ta riktiga långa promenader med avslappnade musik i öronen. Märker inte ens av att jag är ute och går i timmar så när jag väl kommer hem orkar jag inte sätta mig vid datorn och vara "social". Har till och med inte hunnit svara på en massa inlägg från tjejerna på Facebook so it's bad! Sorry girls, men ni ska veta att jag läser inläggen.. =)

Idag var jag på steg "1/2" av bröllopet men mer om det imorgon. Innan jag släcker ner allt och lägger mig i min ensamma säng här i Uppsala, tänkte jag bjuda på lite från Saras student... Laters vänner!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback