Recharging my batteries


Hej mina underbara vänner! Vill börja med och säga shit vilken vacker dag vi har haft idag! Jag har passat på och tagit det lugnt i 2 dagar nu. Saras studentfirande tog musten ur mig, börjar tyvärr bli gammal känner jag... =(

Firandet av Sara gick väldigt bra måste jag säga, hon fick en fin dag med både regn och sol. Kvällen innan studenten fick vi sitta uppe med Saras studentklänning och trixa med den tills hon blev nöjd med passformen. Jag tror vi alla hann sova 1,5 timme innan det var dags att hoppa upp igen. Jag vet inte hur alla andra mådde men jag kände mig som ett vrak den första timmen. Som vanligt var vi lite sena men som tur hann vi precis i tid till hennes utspringning. Mot kvällen hade vi en liten mottagning för henne med familjens allra närmaste vänner men jag saknade min underbara vän Juthi. Jag har en massa fina bilder som jag kan lägga upp imorgon om jag hinner annars får det bli under veckan.

Just nu sitter jag hemma hos en aunty i Östberga och lyssnar på härlig hindi musik medans maten blir klar. Dagen har verkligen varit härlig med en massa mat på årets Smaka på stockholm som är en festival i Kungsträdgården för alla som gillar mat och dryck. Gissa om jag blev glad, hihi!! Nee nu ska jag sätta mig med dem andra och vara lite social. Imorgon ska jag sitta tentavakt och efteråt ska jag på träff med underbara Anus familj. Ska även få träffa hennes urgulliga kusin som är på besök från Canada. Tomorrow is going to be a good day… =)
















Kommentarer
Postat av: Carra

Ohhhhhh vad mysigt det ser ut :) saknar min Bobbsie

2011-06-05 @ 03:33:31
URL: http://madebyjenira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback