Skönt med lite egen tid


God morgon mina vänner! Tänkte testa och göra ett tidsinställt inlägg idag, förmodligen kommer den ändå inte publiceras vid rätt tid. Väckarklockan gick igång alldeles för tidigt tyckte jag. Orkade knappt öppna mina ögon först så lite halvt blind hoppade jag in i duschen. Älskar att börja dagen med en härlig dusch, hela kroppen känns så himla fräsch då. Just nu sitter jag med en kopp te och funderar över vad jag ska ha på mig idag. Ska nämligen på studiebesök med mina tjejer i medvind. Solen skiner och i min iPhone står det att vi kommer ha runt 24 grader idag. Kanske ska ta någon kjol med en enkel topp eller varför inte en klänning. Hela min garderob är upp och ner just nu, måste verkligen lägga undan alla vinterkläder och så att jag får plats med sommarkläderna. Den stora frågan är var jag har lagt undan alltihop förra året. Usch hatar att inte veta var mina saker och ting ligger när jag behöver dem. Neej nu måste jag kila om jag ska hinna rota fram någonting att ha på mig överhuvudtaget. Ha en skön dag idag mina underbara vänner för det ska jag ha.. Love / B

Bilder från grillningen igår.. =)
















Kommentarer
Postat av: diddii

stolt fotograf ! =D

2011-05-14 @ 10:41:58
URL: http://diddiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack.. =)

2011-05-21 @ 07:22:31
URL: http://mrskhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback