Vacation in Uppsala

 
Tagit en paus från livet i Sthlm och flytt till Uppsala för några dagar. Behövde komma bort från all stress och mina deppiga tankar kände jag. Redan efter en dag så känner jag mig som en ny människa. All irritation och stress som fanns inom mig har släppts lite. Umgåtts med ungarna idag och flängt runt här hemma med dem. 

Ville först ta en sväng in till stan och fönstershoppa men orkade inte fixa mig. Istället tog jag fram min iPod som är full av underbar hindi musik och la mig ute i glasrummet. Det är husets hjärta för mig, speciellt nu under sommaren. Älskar att sitta där ute och bara inte göra någonting. Jag har det bra just nu men jag saknar min älskling. Han kommer inte förrens på måndag kväll så lite jobbigt är det att vara ifrån honom. Imorgon eller kanske borde skriva idag så ska jag träffa min underbara vän Sarah, får se vad vi hittar på men roligt kommer det bli. Ska lägga mig nu innan jag blir för pigg så natti natti från mig.

Mitt smultronställe i huset
 


Kommentarer
Postat av: diddii

vaa fiint !! Gud va mysigt !!! <3

2011-05-22 @ 11:10:51
URL: http://diddiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback